Ozgegemen1506 bebeğimde dil bagı vardı kestirdik 50 günlükken fakat bugün agzını açtıgımda bunu gördüm tekrar mı dil bagı oluşmuş acaba şuan 4 aylık dil bagı kesilince tekrarlama şansı olurmu
DAkids Ozgegemen1506 bence bir muayeneye gidin çünkü var gibi bizde sünnetle birlikte olucaz benimki 2 yasinda