Biroglanannesi oğlum üç yaşında, güvenli bağlanma dedikleri şeyimiz mevcut, biz giderken babanne anneannen dedeye falan bıraktığımızda arkamızdan ağlamaz ama yalnız kalmayı sevmez ben mutfaktayken o yan odada oyun oynamaz hemen yanıma gelir ya da babasının yanına gider. Yani bizde geçmedi bu süreç 🥲