Mrvlina34 2.ay asimiz olacak karma zatürre veremle beraber rota virüsü 4 tane asi olacak yan etkisi olurmu çok ateşi cikarmi sizde ne oldu anlatırmisiniz
Smhdmr Mrvlina34 bizde 2.ayımızda yaptırdık hepsini şükür hiç bişi olmadı😉 rotavirüs zaten ağızdan damlatılıyor sorun olmaz... ben aşıya gitmeden önce calpol verdim😉 hafif ateşlendiği zamanda calpol verirsen çabucak atlatır inşallah
Kbrisci Karma aşılar ateş yapabilir. Benim oğlumda biraz ateş olmuştu ama doktorlar 37 38 derece olmadan ateş düşürücü vermeyin diyorlar. Birde uyku ve halsizlik yapıyor aşılar. Saat başı bebeğinizin ateşini kontrol etmeniz yeterli olacaktır🥰