Merhaba anneler, 5,5 aylık olduk yakında ek gıdaya geçeceğiz. Blw yöntemini denemek istiyorum. Bu mevsime uygun nasıl beslenme tablosu yapabilirim? Elinde örnek beslenme tablosu olan var mı? Bir de çevremden hep boğazına kaçar baskısı alıyorum, daha önce tecrübe edenler yardımcı olabilir mi?