AlmilaninAnnesi410 Merhaba anneler, okan üniversitesi hastanesine giden varmi? Doktorlarini bilen memnun kalann
sb- AlmilaninAnnesi410 ben doğumumu orda yaptım. Çocuk doktoruna devam etmedim. Arkadaşım Sevinç hanıma gidiyor çok memnun. Ben medicalpark pendiğe gidiyorum
sumhanim AlmilaninAnnesi410 merhaba, içinize sinen bir doktor bulabildiniz mi? Bende bu hastaneye gitmeyi planlıyorum
AlmilaninAnnesi410 sb- hangi doktora gidyorsunuz bnde ordq ozlem hanma gidiyordum o gitti simdi doktor arayisindayimda
anoniiim sb- merhaba öncelikle hayırlı olsun 🥰ben de Okan’da doğum yapacağım, memnun kaldınız mı? Bir de hastane odasında neler vardı ? Kettle falan götürmek gerekir mi ?
sb- anoniiim merhaba teşekkür ederim siz de sağlıkla alın kucağınıza🙏🏻 biz elektrikli cezve götürmüştük onu kullandık direkt. Hastane yemek temizlik hemşireler vs biz memnun kaldık. Sezaryen oldum ameliyathane vs süreçlerde de bir sıkıntı yaşamadık.