Aysen32 Kışın bebeklerde içlik olarak ne kullanıyorsunuz hanımlar? 6 aylik oğlum var Külotlu corap giydiriyordum zararlı falan dediler siz neler giydiriyosunuz
Sontvbukucu Aysen32 ne zarari olacak zaten bezi var ben de kullandim hep cok sıkmadığı surece sorun yok.
Ebus2045 Aysen32 evet zararlı diyorlar bende bu sebepten hep oğluma büyük aldım 2 yaşındayken 4 yaş şimdi 4 yaşında 6 yaş aliyorum
Aysen32 Sontvbukucu hep büyük alıyorum bende ama aklıma takıldı bi buraya yazayım dedim. İçine giydirilecek başka bir şey yok çünkü
MeteYmen_Annesi Yani hiç öyle bişey duymadım doğduklarından beri neredeyse giydiriyor um 20 aylıklar sıcacık oluyor bacakları ve kaç kez de doktora sordum aksine üşütmüyorlar
Acemiannee000 Aysen32 benim oğlum 7 buçuk aylık ben giydiriyodum valla zaten bezi var ne gibi bi zararı olabilir. Daha Yeni doğduğunda patikli içlik giydirmedik mi ne farkı var ki
Aysen32 SevimliHayaletCasper var bundan da giydiriyorum ama her şeyin altına olmuyor kaba duruyor genellikle
[silindi] Aysen32 oglum 8 yasinda hala kış zamanlari giydiriyorum bebekliginden beride giydirdim ne zarari olabilirki😊
Sontvbukucu Aysen32 evet ben de hep büyük alirim 1 yaşındayken 2 3 alıyordum simdi 2 yasinda 3 4 alicam
Betulsark Aysen32 oğlum yok benim ama çok ince ama sıcak tutan bir şey yani ben zannetmiyorum ya he bazıları var arşa kadar çekiyorlar o zaman herseyde olur ama zaten bez var yani ne kadar sıkıştıra bilir ki
1bebi1anni Aysen32 çocuğun altında bez olmasa sıkıştırır… ama bez var ne kadar çekebilirsiniz ki zarar versin.
sezer2022 Aysen32 geçen kış 6 aylıktı hiç sevmedi sıktı rahatsız etti canım, triko içlik yada çoraplı alt kullanmıştım 🤗 şimdi 13 aylık yine aldım kış için inşallah bu sefer giyer (testisleri sıkışacaksa bezde daha çok sıkışıyor bence)