Poyraz123455 bende doğuduğu günden beri silikon uç kullanıyorum bebeğim 3 ay 9 günlük ara sıra uca da red yapmaya çalışıyor ama ben direniyorum pes etmeyin biraz daha deneyin pilates topu üzerinde emzirmeye çalışın ya da duşa girin bebeğinizde ten teması kurun onun sırtına eşiniz su döksün o şekilde de tutabiliyorlar tekrar.silikon uçun rahat yönleri var meme ucu yara olmaması gibi mesela .ama diğer kötü yanı uçsuz asla tutmuyor kıyamet kopuyor bi yandan da süt alsında nasıl alırsa alsın diyorum öyle devam .sizde uçla vermek isterseniz alışma gibi bi durumu da olabilir ama hiç emmemektense uçla emse elbette iyi 😌