Eymeniim canım götürdüm ben beyin cerrahina bana goturmene gerek yok demişti doktorum ama ben korktum götürdüm beyin cerrahı açık bıngıldagi Bi sorun yok isterseniz ultrason ve tomografi çekebiliriz ama bence hiç gerek yok boşa ışınlara maruz bırakmayalım bebeği dedi bayağı da pahalı olunca yaptırmadım 2 ay sonra tekrar goturcez bana öyle diyen çocuk doktorunu da bıraktım boşa korkutmuş beni