atlas41023 bende 2 sezaryen doğum yaptım ilkinde kızım birgün fototerapi aldı geçti, ama oğlumda feleğimiz şaştı 19 a çıkmıştı 2 gün fototerapi biraz düştü taburcu olduk, ama değeri tekrardan yükseldi ve bir türlü düşünüyordu, 17 günlük oluncaya kadar her gün hastaneye gidiyorduk artık uzamış sarılık olduğu ve düşmediği için sebebini araştırmak için tüm tahlilleri yapıldı ve idrarda baya enfeksiyon çıktı, 6 gün yenidoğan yoğun bakım da antibiyotik tedavisi gördü, çok şükür enfeksiyon gidince sarılık hızla düştü