Yasmndmr Bebeğim 10.5 aylık ve ek gıdada sıkıntı yaşıyorum sevmiyor kaşığı reddediyor tükürüyor sadece anne sütü içiyor kilosu da 8 minik bir bebek bizimle aynı [sorunları](https://) yaşayan var mı? Çözüm nedir?
AviL06 Yasmndmr ben de bekleyim. 10 aylık bebeğim sadece kefir içiyor. Çorba hiç yok kaşıktan nefret ediyor. Bazen pirinç ya da şehriye pilavı yaparsam biraz yer 🤦🏻♀️
Aksoylu24 Yasmndmr böyle durumlarda eliyle yiyeceği şeyleri öneriyorlar. Mesela pankek elma gibi şeyler