misssevval ben rota aşısı çakışmıyor diye biliyorum diğer aşılarla o zaman tam 5 . Ayda yaparım sorun kalmaz , ben bu aşıyı eczaneden alıp sağlık ocağına götürdüm orda ebe bana yaptırdı bir daha da gitmiycem kendim evde yapıcam zaten ağızdan damla şeklinde