Yok yediğimi de çok dikkat etmiyorum , mama da hipp başlamıştım ondan devam ediyorum ama dediğim gibi mamayı nerdeyse hiç vermemeye çalışıyorum. Bence çocuğun yapısı ile alakalı bu kilo olayı ilk çocuğum çok zayıftı 2 kilo doğmuştu ve hala yemek yemeyi sevmiyor.