Busra2089 tabii ki öyle ya. Benim komşumun kızı geçen havale geçirdi aşısı da yoktu. (Menenjit) iki gün sonra bir baktık çocuğun bıngıldağı şişmiş doktora götürdü aile çocuk menenjit geçirmiş.
devlette bir doktor aşı çok da gerekli değil demiş hanımefendiye oda yaptırmamış al şimdi uğraş dur ye ömrünü bir şey olur mu olmaz mı diye (çarşamba günü nörolog görecek) sonunda özel doktora ikna ettim de bakalım ne olacak