rozadidem Bebeğim kolik 2 aylık olucak cok zorlanıyorum geceleri de gündüzleri de hiç uyumuyor hep ayakta😢😢
elfgokce rozadidem sanırım atak dönemi deniliyor. Kimse yorum yapmadı. Bizde 53 günlüğüz. Güzelce uyuyan bebeğimi uyumuyor. Emmiyor. Hep huysuz
Aryamlinamom Beyaz gürültü deneyin , evin içinde bebek arabasıyla gezdiğimi bilirim bütün gün kollarimda derman kalmamıştı Allah yardımciniz olsun 3.aya girdik mi bıçak gibi kesildi kolik sancısı
Aryamlinamom Doktor bana hiçbir şekilde uyumuyorsa binin arabay gezdirin dedi gece yarıları sokaklarda geziyorduk arabada uyuyordu eve gelince uyaniyordu