Zeynep1625 Haftda doğdu kızım. 50cm 3045gr. 😊 kızlar bakıyorm bazı küçük doğan bebeklern kolları bacakları kalın MaşaAllah ama bnm kızım 45 günlk hala incecik😬 acaba zayf bi kızmı olck
Lylknt01 Zeynep1625 belki uzun olacak cnm çünkü bnm oğlum daha kiloluydu kızımdan ama inceydi kızım daha tospik duruyor boyla alakalı
Sumide Zeynep1625 benim de kizim incecik 43 günlük cubuk kraker gibi heralde çıtı pıtı olacak diye kendimi avutuyorum🤲😅
Femien Zeynep1625 benim bebeğim de 37 haftalıkken doğdu 2.900 dü kilosu tabi 2 günde 2.700 oldu Bende hep zayıf kalacak diye korkuyordum ama bi anda bi kilo almaya başladı şuan 8.buçuk aylık maşallahı var hiç tereddüd bile etmeyin sağlığı yerindeyse ona bile şükür etmeliyiz bence canları sağ olsun napalim büyüğüm kilolu doğdu şuan zayıf küçüğüm zayıf doğdu şuan kilolu hep tersi oluyor😊
minnakinannesi_ Zeynep1625 canım maşallah boyu uzun muhtemelen bundan kaynakli bir tanıdığımin bebeği benim kizim dan kilolu ve boyu uzun ama dediğin gibi kollari ince duruyor benim kızım kisa oldugu icin daha tombik duruyor yani ben boydan olduğunu düşünüyorum 😊
Haziransekiz ame canım kafaya takma!! Benim oğlum 2780 doğdu 2600e düştü ve 48 cm doğdu suan 5 ay 7 günlük rabbime şükür yaşıtlarına göre boyu uzuuuun 71 cm
hellomom 40+6 da doğdu 4350 54 cm ama sonra çok kilo kaybetti ve alamadı uzun bir süre. 2 aylıkken anca 5 kilo olabilmişti. 3,5 aylıktan sonra 3 saatte bir emzirdim ondan sonra kilo almaya başladı ve benim sütüm de arttı.