benaslindayohum_ Merhaba bebişleriniz kaç kilo benim oğluma 6440 dediler bana çok az geldi 3. Ayda 6000di sizinkiler kaç kilo ve kaç kilo doğmuşlardı oğlum 2540 doğmuştu küvözde. 2640 çıktı
1905burkiyy benaslindayohum_ benim oğlum da şuan 4 ay 23 günlük normalde güzel kilo alıyordu biz atak dönemine girdik bir aydır çok kötü geçti normalde üç aylıkken tartıldıgımız da 6800 dü bu ay tartıldık 7100 yani çok az kilo aldı meme reddi uykusuzluk huysuzluk hepsini bir arada yaşadık . Doğduğun da 3100 doğmuştu.
Eda6714 benaslindayohum_ 4 aylık bi bebek için bence gayet yeterli bir kilo hiç üzülmenize gerek yok benin kızım 6 aylık 7 kg bana da çok zayıf geliyor ama gelişimi guzel minyon olacak belli mesela 22 aylık olan kizim bebekliğinde de kiloluydu şimdide kilosu gayet güzel her bebek çok farklı oluyor
designermoms benaslindayohum_ benim bebeğim yarın 4 aylık olacak 5600 kilosu dün kontrolümüz vardı doktorumuz gayet iyi dedi 4. Ayda az kilo alınabiliyormuş biz de önceden çok alıyorduk bu ay 100 gr almış sadece normal dedi
dunyamyavrum benaslindayohum_ canım benim başka bebeklerin kilosuyla kendi bebeğinin kilosunu karşılaştırıp kendini üzmene ne gerek var ki bebeğinin kilosu gayet iyi e Bi de sağlığı yerindeyse Allaha şükret bu şekilde yaparak hem kendini yıpratırsın hemde bebeğini
1905burkiyy benaslindayohum_ her bebek aynı olmaz canım sıkma canını beneğininki de çok iyi kilosu sağlıklı olduktan sonra çok da önemli değil kilosu
Mhdbtl--- @“gulsumdalkun”#benim bebeğim 6 aylık beş dokuz yüz altı bile değil ben ağlıyım o zaman kafaya takmayın kiloyu
Annebebek7 benaslindayohum_ bebeğinin doğum kilosu oldukce düşük ve şuanki ayina göre kilosu çok güzel , güzel kilo almış bebeğin canını sıkma
Ezgi123 3 aylık bebeğim var kilosu 5600. Erken doğum oldu 2600 doğdu. Doktorumuz gayet iyi kilosu diyor. 4. Ayında doğduğu kilonun 2 katına çıkması lazımmış. Bizim ki 3. Ayında geçti çok şükür. Sizin de kilosu gayet iyi bence
Rabiaca E nabızda persentil eğrisi var ordan takip edin edebilirsiniz normal olup olmadığını ilk bende kafaya çok takmıştım doğum kilosuna göre normal alımı neredeyse 2.5 katına çıkmış sıkıntı yok yani