Kızlar bu belediyelerin verdiği sütler oluyor ya her ilde aynı mi adı bilmiyorum ama İzmir de süt kuzusu kapsamında veriliyor
O sütleri nasıl değerlendiriyorsunuz geçen ay almadık diye bu ay 16 tane getirmişler yoğurt yapsam güzel olur mu hazır süt ya emin olamadım