Tulay09 benim oğlum da aynı canım bir yaşında doğdu doğalı kucağımda omzumda ve arabada uyuyor.. uyku saati gelince yine çığlıklar geliyo diye iyice stres oluyorum.. dikkati her yerde.. şuan gündüz iki defa uyuyo sabah on gibi ve ikindi üç dört gibi bu uykularimiz arabada gezerek uyuyo kontak kapatmiyoruz uyanıkken de sürekli geziyoruz dışarda evde hiç durmuyor durmak istemiyo.. akşamda dokuz gibi evde bazen uyutabiliyorum tüm ışıkları kapatıp zorla eğer uyumazsa yine arabayla çıkıp uyutuyorum.. böyle işte