hafizefatma Kızlar sezeryan dan sonra yüz üstü ne zaman yatılır bilgisi olan varmı ben 10 gün sonra kırkım çıkacakta lazere gidecem de orda yüzüstü uzanmam gerekecek
Ebus2045 hafizefatma yok hiç acımıyor ama benim bunyemle alakalı olabilir ben ikinci sezaryani oldum ikisindede hiç yatmadım vücudum dirayetli belki onla alakalı olabilir
Aysegulgzgr Benim yan yatınca dikişlerim ağrıyodu ama dikişlerim alınmadan öncede yüzüstü yatıyordum daha az canım yanıyodu
Yyozcan hafizefatma ben daha önceleri çok ağır ameliyatlar geçirdim, acı eşiğim çok yüksek. sezaryen benim için ameliyat bile değildi ve hiç acı sancı çekmedim çok şükür
hafizefatma Yyozcan bende hiç ameliyat vs yaşamadığım için bana çok zor geldi çok korkuyorum 1 ay oldu halen ağrılarım oluyor