3 yaşında kızımın bir aydır geçmeyen öksürüğü var ve ara ara burun tıkanıklığı oluyor pazartesi günü doktora gittik bu şurubu verdi beş gün kullanın alerjik mi bı kontrol edelim diye bugün dördüncü gün ve çocuk eskisinden kat kat daha fazla öksürüyor, normal mi bu durum? Gece zaten öksürükten uyuyamiyor bugün gündüzde kusacak kadar öksürüğü olmaya başladı, bilgi verir misiniz