selma00 Kızlar haftaya salı bebeğimin 40 ı çıkıyor bebek spasina götürmek istiyorum ama malum havalar soğuyor acaba bebegim usurmu üstünü kalın giydirerek götürsem. Ve bebek spasi hakkında yorumlarınızı bekliyorum,deneyimleyip memnun kaldınız mı?
Yazmelegi_ selma00 arabanzla gidecekseniz eğer üşümez ve ordan sudan çıkar çıkmaz kuruluyorlar havlu götürüyorsunuz hemen üstünü giyiyor ortamları da sıcak oluyor zaten
asrinhatasi selma00 çok güzel kuruluyorlar hatta spa sonrası masaj bitene kadar baya baya kuruyor saçlar falan. Ama yanınıza yedek kalın kıyafet ve şapka alın çıkınca içiniz rahat etsin 🌸
Gnsdrn selma00 ben goturdum bebegımın uykusu vardı hıc bırsey anlamadık. Oyle durdu suda. Sacları ıslaktı kurulamdılar bıle. Oyle cıktık. Aramızın ıcı sıcaktı orda kurudu sacları.
Kepekekmegi selma00 zaten saçlar ıslanmıyor içerisinde ısısıs da bebeğe uygun derecede oluyor kurulayıp güzelce masajını yapıyorlar sonrasında normalden bir tık kalın giydirerek çıkartabilirsiniz bence veya çıkınca üzerini örterseniz üşüyeceğini sanmıyorum
Femme1 selma00 oglumu gecen pazar goturdum . Hava baya sicakti . Cikarken kalin giydireyim demistim ama gerek kalmadi. Spa da asiri eglendi 3 aylik. Normal de suyu sevdigi icin yarim saat cirpindi durdu. Ama baya yoruldu. Konsept odasinda pek fotoğraf cekemedim uyudu minnoşum yoruldu cok guzel oluyor bebekler icin
Kuzeynepp selma00 bizde 40 i çıktığında kasim ayindaydik soguktu ama hemen arabayla gidip iceri girdik zaten saci ıslanmıyor vücudunuza dustan çıkma gbi kurulayip giydirceksiniz. Bizmki cok sevmişti hatta uyumuştu 😀
aybars_mom selma00 kalça ultrasonu çekildi mi eğer çekilmediyse götürmeyin. Bir paylaşım gördüm, orada masaj yapıyorlar eğer çıkıklık varsa Allah korusun daha ileri boyuta gidiyormuş. Ben spaya 4. Ayına yakın götürdüm benim bebeğim hiç sevmedi sadece ilk 10 dk durdu sonrası çığlık kıyamet. Banyo yapmayı çok sever halbuki ama bebeklerin sağı solu belli olmuyor. Kafasını korumaya dikkat et ıslanıyor illaki
humommy selma00 ben 40 ında götürdüm bebeğim aşırı sevdi ama daha 5 dk geçmeden suya kakasını yaptı apar topar aldık sudan enfeksiyon kapmasın diye 😅 bir de eşim güzel yer olsun diye gitti baya lüks bir yerden rezervasyon yaptırdı resmen paramız çöpe gitti. 3 aya kadar bebeler bazen totosunu tutamayabiliyormuş o da bize denk geldi😂 sana önerim yeni kakasını yapmış olsun ki rahat rahat girsin
emreozdemir selma00 güvenilir düzgün bir yere götürürseniz üşümez içerisini güzel ısıtıyorlar ama bence fazladan bir battaniye yanınıza almanızda yarar var
zeynepgevil selma00 spadan sonra bebeğe masaj da yapıyorlar eğer kalça ultrasonu çekilmediyse sakın kalçasına masaj yaptırma çıkıklığı varsa daha kötü olur