tazebiirannee Merhaba sevgili anneler malum kış geliyo oğlum 19 aylık uyku tulumu alıcam. Kışın odasının içi genelde 21-23 arası oluyo 1.0 tog mu yoksa 1.5 tog mu almalıyım. Bir de ayakları üşümüyo mu öyle dışarda 🥹🥹🥲🥲
Kuzeybabyy tazebiirannee 1,5 toz daha iyi sizin için sadece zıbınla yeterli ama 1 togda içine pijama giyer
Redbird tazebiirannee valla ben de aynı arayıştayım siz hangi markanın almayı düşünüyorsunuz? Ben baharlık almıştım 0.2 tog şimdi içine pijamayla yatırıyorum ama daha soğuklarda üşür gibi geliyor onunla. Odamız 21-24 derece arası oluyor asla karar veremedim ne alsam kaç tog alsam belki bana da fikir olur.
Bebek17 tazebiirannee hangi Hangi markanın uyku tulumunu alacaksanız o markanın tog değerlerine bakın. Markaların tog değerleri değişiyor cunku
tazebiirannee Redbird ben lcw dan aldım az önce 400 liraydı ama 1.0 tog aldım mağazada gidip kalınlığına baktım iyi geldi çok ince değil kalında değil sıcaklık listesine göre 1.0 tog diyo çünkü kalın alırsam da ateşlenir diye korktum
elfgokce 3 aylık bebek içinde alınır mı? Pek bilgim yok. Evi geneldr 23-25 arasında tutmaya çalışırım. Tog nasıl almalıyım.
tazebiirannee elfgokce tabi alabilirsiniz sizde 1.0 alın bence attığım linkten tabloya bakın isterseniz çok sıcaksa 0.5 te alabilirsiniz https://hizliresim.com/shhh0no
tazebiirannee annedemir ben burdaki listeye bakarak 1.0 aldım valla çünkü kalın gelirse ateş yapıyomuş https://hizliresim.com/shhh0no
Redbird tazebiirannee ben lcw almıştım daha küçükken ama 1.5 tog sıkıldı çok istemedi uykusundan uyandı filan ondan tekrar denemeye çekiniyorum🤔
tazebiirannee Redbird ben 1 tog aldım yaklaşık 1 aydır kullanıyorum çok memnunum ne üşüyo be terletiyo tam odasının sıcaklığına uygun hafif serin hissettiğimde üstünü ince müslinle örtüyorum ama zaten açıyo 😄
tazebiirannee Burcuskovski ben geçen kış öyle kullandım ama 2 sefer giydirdim ikisinde de ateşlendi bu sene 1 tog aldım rahat şuan