Alina_aaa beeennn… ucuz olanlar iğrenç asla içinde yatamazsiniz. Ben bir kez uygun olanlardan aldım, modelini çok beğenmiştim. Yıkadım taktım aynı gece kalktık eşimle nevresim değiştirdik bildiğin poşet gibi. Cayır cayır yakıyor hışı hışır ötüyor kimildandikça. Nevresim çok önemli asla dandik bisey almayın bence uyku kalitesini etkiliyor insanın en güzeli en pamuklusu neyse paraya kıyıp onlardan almak lazım. Gaza geldim şimdi gidip nevresim alicam hatta 😂😂