bluem merhaba benim oğlum da 5 aylıkken sizinki gibi ateşlendi. Burun akıntısı ve hafif öksürük de vardı. Hastaneye götürdüm nezle dediler, ateş için fitil verdiler. Çok faydasını gördüm ama ertesi gün bir baktım 2 alt dişi birden patladı. Eğer yeşilimsi ve hafif mukuslu kaka da varsa diş olabilir. Bu arada eğer ateş 39 üstüne çıkar ve düşmezse hemen hastaneye gitmek gerekiyor. 39 altında olur ama 3 günden uzun sürerse yine hastaneye gitmek gerekiyor. Onun dışında bol bol emzirme, gerektiğinde calpol veya işe yaramazsa fitil, ılık duş yapabilirsiniz. Çok geçmiş olsun