Gkceesnm 5 aylık bebeğim var gözleri sürekli çapaklanıyordu damla kullandık ama bi işe yaramadı bugün doktors götürdüm alt göz kapağı içe dönük ve ameliyat olması gerekiyor dediler böyle birşey başına gelen varmı acaba