Merhaba anneler kizim 30 aylik.Esimin kuzenin kizi var 23 aylik.Cevremizde kimse yokkizima yasit arada ortamda onla gorusuyoruz.Kizimin hic vur eli yok asla kimseye vurmaz ittirmez kotu asla birsey yapmaz tabiki cocuk simarikligi oluyor ama asla zarar vermoyor kimseye.Bahsi gecen cocuk ne zaman bir ortama gitsek daha saniyede bogazlama ittirme elindekini koparip alma pesinde tabiki oda cocuk bunlar olacak ama nasil anlatsam tarifi yok.kizim yerde oturuyor mesela bu kiz kolyesini tutup cekiyor sirtina cikmaya calisiyor boyle ufak olmayan seyler.Ben kizima mi birseyelri eksik ogretiyorum.nerde hata yapiyorum.eminim ki bu kisiler icinden diyordur ay bunun kizi ne kadar simarik mizmiz vs.Benim kizimla oyuncaklarin oldugu odaya gidiyorlar mesela.daha 2. Dakikada kizimda bi feryat gidiyorym ya yerde ya saclarina yapismis.Sonra kizim yanima geliyor bensiz biryere gitmiyor korktugu icin bu konuda yorumunuzu merak ediyorum.Uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻🌹