menesaez Kızlar bebeğimin 5.günü kontrolü götürdük doktor bir ayağı için hafif içe dönük ama bir şey yok dedi ayağına masaj yapın yeterli olur dedi sizce ortopedi doktoruna götürelim mi başına gelen oldu mu