Arkadaşlar 4 ay 10 günlük oğlum oyun halısını 2bucuk aylıktı almıştım arada bi koyuyorum en fazla 10 dk duruyo sonra ağlamaya başlıyor sürekli kucak istiyo uykuya bile kucagımda dalıyor herkesin böylemi oyun halısında bebeleriniz ne kadar zaman duruyo size nefes aldırıyorlarmı🙄