3 aşı olucaktı aşı gelmemiş 2 tane oldu eve geldik biraz ateşi vardi ertesi günde yani dün gece birden uyandı sabah ezanına kdr oturduk şimdi de öğlen 2 kere yatırdım geri kalktı 3. Ye kalktı tekrar uyutuyorum aşı sonrası böyle huzursuzluk yaşayan var mı? Diğrr aşısıda gelmiş yarında onu vurdurcaz😂