Bebeğim 2.5 aylık , eds ile vermedim nasıl yapabilirim tam bilemiyorum, ama bebegimin kilosu oldukça az artmış mutlaka bir yöntem bulmam lazım sütümü sagdim bıberon ile vermeye çalıştım biraz önce kendi sütümü de bıberon ile almadı… Sanırım biberonu istemiyor ne yapabilirim bilgisi olan var mı bu konuda 😞😞