Kızlar merhaba , 3 aylık bebeğim var 1 kez adet oldum geçen ay şimdide adet olmamı bekliyorum fakat …aksi durum oldu hamile kalma olasılığım olur mu ertesi gün hapı almam gerekiyor mu başına gelen var mıı
Çünkü sezeryanlı doğumum oldu daha dikişler iyileşmedii 😔