Bebeğim 12 aylıkken yürümeye başladı şimdi 16 aylık hala arada böyle hızlı gittiği zaman parmak ucuyla gidiypr sabit kaldığı zaman veya yavaş yürüdüğü zaman tam basıyor hiç böyle sonradan düzelen oldu mu acaba otizm olarak değerlendirdiğimde kelimesi var getir ver derim yapar teması çok seviyor gülmeyi gözlerime bakmayı hatta yabancının kucağında bile durur veya odada yalnızken gittiğim zaman koşar bana emar önerdiler sanırım otizm mi diye ama anestezi alması gerekecek onun risklerinden korktum ama doktorla böyle detay konuşmadık başka bi durum için gitmişken söylemiştim ayak üstü direk emar istedi doktora gitmeyi tekrar düşünüyorum ama yine de sormak istedim sonradan düzelen oldu mu böyle ayrıca yürüteçte kullanmıştık