Anneannem 2 gündür hastanede yatıyor ve 3 4 gün daha yatar demiş doktor. Annem 2 gündür hiç temizlenmedi doktora sadece temizlik yapılmıyor demiş ve hakaret bağrış çağrış havada uçmuş ve apar topar taburcu etmişler şimdi başlamayın suçunuz var diye suçumuz olsa buraya yazıp fikir sormazdım yazacaklar lütfen yorum yapmasın yardımcı olabilecekler yazsın nasıl olur da tedavi bitmeden taburcu verirler ya annem şikayet bile etmedi kafayı yemedik bir durum sinirden yazamıyorum bile kadın ölse daha mı iyi nefes alamadığı için yattı hastaneye bu nasıl iştir 😬