Ek gıda 2. Ayımızdayız bir kere kabız oldu 5. Gün fitil verdim sonra gene kabız oldu yediklerine de dikkat ediyorum fakat önleyemedim. Ana öğün anne sütü zaten. Yine fitil verdim rahatladı çocuk ama ne kadar böyle devam edecek çok üzülüyorum fitile alışsın istemiyorum başına gelen var mı fitile alışır mı, bağırsaklar hemen tembelleşir mi? 10 gündür uyku uyumuyorum bir de diş sıkıntısı da başladı..