Benim 2 yaşında tekir oğlum var bembeyaz pamuk gibi sokaktan bulup sahiplenmistik.. Bebeğim doğduktan sonra çok kiskandi içine kapandı. Bebeğime asla zarar vermiyor ama öncesinde çok oyuncu çok sevecen kendini sevdirmeye çalışan bir kediydi. Veteriner dışlanmış hissediyor olabilir dedi elimizden geleni yapıyoruz ama asla eskisi gibi olmuyor bizle.
Bu arada asla ne bize ne bebise saldırmaz, kızmaz, tıslamaz, tirmalamaz. Yanına oyun arkadasi gibi bı kedi sahiplenmek istiyoruz yine sokaktan tabii tekir istiyoruz yine.
Sizce olur mu? Birbirlerine alisabilirler mi?ne yapmalıyız nasıl bir yol izlemeliyiz