17 gün önce dogum yaptım sezeryan sütüm çok fazlaydı sürekli sağıyordum
Buyukbabam kanser hastasi 2 haftadır yoğun bakımda uyanmıyor doktor ölmesini bekliyoruz organlar iflas etti demiş makinaya bağlı kalbi atıyor sadece onun için çok ağladım bebeğim de 3 gündür geceleri 1 gram uyumuyor ona da stres yaptım ve sütüm aşırı azaldı doymuyor sanırım sürekli ağlıyor nolur yardım edin İnternette bol su hurma incir Yeşil sebzeler falan yazıyor ben bunları zaten yapıyordum başka napabilirim mama vermek istemiyorum