Evde bir tane gribimiz var öksürük burun akıntısı falan dikkat ettik bebekten uzak tuttuk maskeyle durdu hep ama bugün bebeğim arada öksürüyor 4 5 kere hapşırdı. Burnu da az az akmaya başladı hemen götürmeli miyim sizce yoksa iyice belli mi olsa belirtiler kararsız kaldım