Merhaba. 1 aylık bebeğimi kucağımda evi gezdiriyorum, siyah beyaz kart gösteriyorum, kol-bacak egzersiz yaptırıyorum. Ama gün içinde uyumak nedir bilmiyor. Her şey yetersiz kalıyor. Emziriyorum uyuyakalıyor tamam uyudu bu sefer diyorum yerine koyunca 1 dk sonra hiç uyumamış gibi uyanıyor. Gezdir, egzersiz yaptır, kart göster bunlar kısa sürüyor. Durdurmak için yeniden emziriyorum. Böyle bir kısır döngü. Hata mı ediyorum acaba sürekli sürekli emzirerek. Ne zaman teklif etsem emiyor demek ki ihtiyacı var diyorum. Ama biraz uyusa ben de uyusam çok iyi olacak. Bu normal bir sürec mi ? Sadece emerek durdurabilme ?
Sizler 1 aylık bebekle nasıl vakit geçiriyorsunuz ?