Merhaba, kızım 11 aylık olduğunda işe başlayacağım şuan 9 aylık fakat emzirme konusunda napacağımı bilmiyorum. Kızım biberondan süt içmiyor. İşe başlayınca gündüz emmeyecek dolasıyla tabi sizlerde bu durumu yaşayan var mı acaba? Nasıl çözüm buldunuz?