Medine55 oğlum 4 ay 13 günlük artık bezini takmak çok güçleşti sürekli ya sağa dönüyo yada sola 😅 artık tam anlamıyla dönebiliyo dönüncede sevinçten çığlık atıyo 😂bi de döndüğünde dizlerinin üstünde durmak için çabalıyo yani sürekli bacaklarını karnına çekmeye çalışıyo 😁 yüz üstü durmayı sevmiyo ama zorla durduruyorum düz zeminde değil ama göğüsüne bi yastık ile destekleyince yüz üstü daha uzun duruyo ☺️salyası hak getire ondan bahsetmiyorum bile 😬 bi de tükürüğüyle oynamayı öğrenmiş sürekli baloncuk yapıyo 😂