Merhaba kızlar bi sorum olacak umarım yardımcı olursunuz 🙏🏻 Aptamil 2 ye geçeli 10 gün oldu geçtiğimizden beri içmek istemedi içse bile çok zor aldı bende öneri ile bebelac gold aldım onuda çok içmek istemiyor ama yine de konuşarak dikkatini bişeyle çekerek içiyor bu durumda sizce ne yapmalıyım hangisiyle devam etmeliyim ikisini de isteyerek içmiyor bebelac gold iyi mi kilo aldırıp tok tutuyor mu memnun kalan var mı