tugcecet Bugün 1 aylık aşısı olmaya gittik ve ebe aşıyı yaparken bebek kıpırdayınca canını yaktı iğne izi çok belli çok kanadı bir şey olur mu bacağına şişer mi sizce
Rukenakkus7 tugcecet biz olduk hiç bir sıknti yasamdik bacağı filan belli olmuyordu hiç herhalde hemşire biraz acitmis gozlemleyin bence bebeğinizi
emreozdemir tugcecet kıyafetinin üstünden buz tutabilirsiniz şişerse bize hemşire hanım öyle demişti ama şişme olmadı Çok kanamasından bir şey olmaz şimdi halen devam etmiyorsa kanama
emreozdemir tugcecet öyle oluyor malesef Ben aşıya gitmeden önce (anlamadığını biliyorum:)) mutlaka açıklama yapıyorum bebeğime. Belki şimdi etkisi olmaz ama ilerleyen dönemde onu anlayacaktır ses tonunuzdan bile olsa