Merhabalar,oğlum 1 yaş 1 haftalık oldu.1 hafta önce memlekete geldik.Geldigimizin ertesi sabahı kahvaltı yaptı,sonrasında hiç bir ek gıda yemiyor.Burnu tıkalı 😭 onu serum fizyolojikle temizliyorum.Ateşi yok,emmesinde sorun yok.
Üstten üçüncü dişi geliyor,ve kabarık 3 dişi daha var.Acaba dişler yüzünden mi ? Yoksa 1 yaş atağında bu gibi durumlar yaşanıyor mu? Yani 1 haftadır sacede anne sütü alıyor.Bu durum beni baya üzdü.Ateşi yok diye doktora götürmedim ama götürsem mi? Lütfen bilgi verir misiniz? 1 yaşında bebeği olanlar ne durumdasınız?