Milanbebek oğlum 3aylık. owlinin 0-36 Ay olanı var. Uyku gurusu. Oğlum kesinlikle doğdu doğalı kundak kabul etmiyor. Ortadaki şeklede giriyor ama üşür diye şüphe ediyorum. 2.aydsn beri sağdaki ayaklı uyku tulumu kullanıyorum owlii yi artık yaza kullanırız 😂 yani bebeğinizin durumuna göre almanız dshs mantıklı ☺️