7.5 aylik bebegim balgam cikarir gibi öksüruyor salya artisida var enfeksiyon yada diş cikarma evresimi.Bu dönemlerde doktorlar birsey yapmiyor sanirim? Basindan gecen veya önerisi olan anneler yardimci olabilir mi ? Şimdiden tesékkür ederim 🌹Saglikla