Bebeğim 4 ay 25 günlük gündüzleri sadece 40 dakika uyuyup ağlayarak uyanıyo emzirip geri uyutuyorum 40 dakika daha uyuyup geri uyanıyor yaklaşık 3 haftadır böyle devam ediyo bu böyle devam edicek mi eski düzene döner mi çok zorlanıyorum uyku vakti gelince ağlama krizlerine giriyo gün içinde çok huysuz