SevimliHayaletCasper Ozooo büyük 6 yaşında kız. Küçük 2 yaşında erkek 🩷🩵 oğlum daha zor kızım daha sakin ama idare ediyoruz. Ikisi çok güzel anlaşıyorlar 😊
seboss35 SevimliHayaletCasper 4 yaş , kardeşler arası yaş farkı olarak ideal mi canım yani zorluğu çok fazla yoktur diye tahmin ediyorum biri okula gidiyor digerini de rahatça yanına alıp görebilme açısından vs bende yaş farkını 4 olarak düşünüyorum da
Hlycngz Ozooo 2 tane kızım 6.5 yaşında oğlum 13.5 aylık oğlumun uyku sorunu dışında kızımında bir küçük ergen olması dışında sorunumuz yok😂
Ozooo Balkizlarim yaa maşallah size rabbim hepimizin çocuğunu korusun başta zorluklar da geçiyor bir zaman sonra düzene oturuyor hepsi maşallah yaş araları çok iyi
ikibebeannesii Ahazize 2 yaşında uysal bir cocuk arkadas canlisi su an 2 yas sendromu var ama bunda bile abarti zorlamiyor 3 yasa dogru ne olucak tabi bilmiyorum 🤭😬😁
2melekkannesi Eslemveasya ayy benım gıbı olan biri kızım 1 yasına gırecek bu ayın 21 ınde ve 1 aylık hamıleykm nasıl olacak dıye kagayı yiyorm nasl geçiyor sizinki Bode hamılelıgım berbat gecıyor nasl baş edecem bulmuyorum
Yazmelegi_ Ozooo 1 çocuğum var 2 ay 16 günlük şimdilik uyku huysuzluk problemi var sonrası nolur bilmiyorum
Minaa66 Ozooo valla yetmedi de🤭daha 6 aylik en az 3 4 yil sonra olsun istiyorum tabi boyle diyorum birde hamile kaliyormusum
SareNur2604 Minaa66 😂😂 ayy bende de aynı korku var kızım 5 ay 16 günlük en az 2 buçuk yaşında tekrar hamile kalmak istiyorum ama sürpriz yumurta çıkar diye de korkuyorum 😂😂
Buket57 Ozooo 8 sene sonunda bir kızım oldu çok şükür 5 buçuk aylık🤲 hastanede 8 embriyomuz var şimdilik,Allah isteyen bekleyen özlemini çeken herkese nasip etsin💟
busraebrar_90 Ozooo aleyküm selam Canım 1 kızım var 10 ay 9 günlük bir kızım var zorluk derecesi fazla yok çok şükür diş döneminde olduğum için biraz var ama düzeni oturttum çok keyifli gidiyor
Damla_eflin Ozooo 1 Oğlum Var O Yeter Bize Tabi Zorluklari Var Rabbim Can Sağlığı Versin Evlatlarımiza ❤️
Ecemsultan Ozooo 12 yaşında kızım 10 yaşında oğlum 1 aylık kızım 3 çocuk var zorlanıyorum tabi ama büyüklerin baya faydası var bana ☺️
SevimliHayaletCasper seboss35 evet 4 yaş iyi. Ben memnunum yani. Kızım bilinçliydi oğlum doğduğunda. Sadece bu sene biraz zorluk çekiyoruz. Kızım okula başladı dersleri oluyor kardeşi biraz rahatsız ediyor 🥲