Perşembe günü fışkırarak kusma şikayeti ile doktora gittik.kan idrar tahlillerinde hiç bir olumsuzluğa rastlanmadı.ama hala kusması devam ediyordu sanki midesine gitmeden bütün emdiğini kusuyordu.kaka testi yaptılar kakada amip virüsüne rastladılar.ama bebeğin 4 aylık ve sadece anne sütü ile beslendiği için doktor pek umursaamadı.antibiyotik falan vermedi.kusması gitti ama ara ara kakası mukuslu gibi.doktor süt alerjisi olabilir dedi ve diyet verdi.siz böyle bişey geçirdiniz mi?