FtmKrt benim de bebiş tam 2 aylık. Aynı dediğiniz olay bende de var. Gündüz meme de ancak 10 15 dk uyur, yada kol da. Bırakınca uyanır. Rutin oluşturma olayı mantıklı ama bi günleri bi günlerini tutmuyor ki, inanki çıkdırıyorum . Kendim de eğitimciyim, doğumdan önce o kadar araştırdım şunu yapıcam bunu yapıcam diye. Asla yapmam dediğim ne varsa yapıyorum şimdi. Kendime kızıyorum ama bebeğim çok gazlı çok ağlıyor, o yüzden mecburum. İnşallah şu 4. Ayda bebeklerimiz düzene girer