BusramBalaban Benim kızım 13 aylık 11 kilo molfix 4+ kullanıyorum ama 2 3 gündür sabah kalkınca devamlı sızıyor üst değiştiriyoruz 5 e mi geçsem kulot bez mı kullansam kararsızım Külot bezlet nasıl acaba
Alerjikrinit BusramBalaban bacım benim oğlum 10 kilo ben 9 kilo olduğundan beri 5 kullanıyorum geç bile kalmışsın bence lastik yerleri iz yapmıyor mu ben iz yapınca hemen büyük alırım
menzey BusramBalaban bende molfix kilot bez kullandım hiç memnun kalmadım sakın deneme bile hep arkaya sızdırıyor bide uğraştırıcı
alonee BusramBalaban 11 kilo oğlum 5 kullanıyoruz molfix. Külot bezden ben çok memnunum tavsiye ederim kayma falan yapmıyor direk giydir çık yani
Minikkalpler_00 Kilot bez kullanıyorum bende aylardır ve gayet memnunum benim kızımda 14 aylık bence zizde Bi deneyin